Aankomst in Bangkok - Reisverslag uit Phra Khanong, Thailand van Erwin Cozijnsen - WaarBenJij.nu Aankomst in Bangkok - Reisverslag uit Phra Khanong, Thailand van Erwin Cozijnsen - WaarBenJij.nu

Aankomst in Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Erwin

03 Maart 2017 | Thailand, Phra Khanong

Na 2 fijne vluchten met heerlijk eten van Qatar Airways aangekomen in Bangkok. Ik slaap bij Casper in een appartement tot aanstaande woensdag. We zitten midden tussen de locals. Dat je hier lekker kan eten heb ik al zeker ervaren. Frisse tauge salade en verder seafoodsalade. Alles pittig gekruid. Een warm welkom!

  • 04 Maart 2017 - 03:50

    Chris:

    Welkom in de tropen Erwin.
    Ik ben hier al vanaf 1 oktober.
    twee dagen geleden teruggekomen vanuit Cambodia. Daarvoor ook al in Laos geweest.
    Die uitstapjes moet ik ook maken omdat ik iedere 90 dagen het land uit MOET !!!!
    Wat zijn jouw plannen? Relaxen op een bounty-eilandje of steden bezoeken of een combinatie van dit?
    Wat je ook doet, veel p,ezier.

    Chris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erwin

Actief sinds 27 Okt. 2010
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 98941

Voorgaande reizen:

02 Maart 2017 - 23 Maart 2017

Maleisie 2017

10 November 2011 - 11 December 2011

Cambodja...sportles geven aan kinderen

05 Januari 2011 - 27 Januari 2011

Vietnam

10 Oktober 2010 - 17 Oktober 2010

Lissabon en Porto

Landen bezocht: